weekend 26/27 januari naar Abel Tasman nationaal park

27 januari 2019 - Motueka, Nieuw-Zeeland

We zijn van Malborough sounds vertrokken naar Abel Tasman nationaal park Na enig zoeken zijn we terecht gekomen op een camping in Motueka Lange dag veel km rijden volle free campings dus weer op een Top 10 holiday park terecht gekomen. Wat uiteindelijk handig bleek om van hieruit Abel Tasman te ontdekken.

Vanochtend om 10 uur met de bus naar de sea shuttle vertrokken. Deze boot deed diverse baaien aan en voer ook langs een zeehonden rocks, waar we fur seals hebben gezien. Wij zijn afgezet bij de Tonga quarry op het strand van waar we 4,4 km zuidwaarts berg op en af hebben gelopen naar Bark bay. Na een wandeling van 2 uur zijn we op Medlands beach aangekomen waarna we direct een koele duik in de zee hebben genomen. Dat was wel nodig want het was vandaag erg warm 30graden! Anderhalf uur later werden we weer opgehaald met de boot naar Kaiteriteri waar we een verkoelend wijntje en biertje op het terras hebben gedronken. Het was een heerlijke dag!

1. Angeline:
    27 januari 2019
    Superleuk wat jullie meemaken! Geniet er nog maar van😘
  2. Adriënne Van Bergen:
    27 januari 2019
    Wat een mooie foto's! Ook wij genieten zo met jullie mee!
  3. Margreet Uiterwijk:
    27 januari 2019
    Wat een mooie verhalen en prachtige foto’s
    Geniet er maar van!
    Groetjes van ons beide
  4. Marja:
    27 januari 2019
    Leuk om al lezende met jullie mee te reizen. Prachtige foto's. Het koude wijntje en biertje
    smaakt vast heerlijk na een dag vol belevenissen. Veel plezier dames!