15febr. Laatste dag!

15 februari 2019 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen weer gezellig ontbeten met de familie, daarna met de bus nog even de stad in. We hebben nog wat rond gewandeld souvenirs gescored en lekkere koffie gedronken in een mooi oud/nieuw café waar er economisch met water wordt omgegaan, zie foto. Daarna Jojs nog naar het museum geweest en ik de botanische tuin in, nog even van het weer genoten. Daarna gingen we lekker lunchen, wilde graag boven buiten zitten en kwamen bij een Japans restaurant , wat was dat heerlijk! Nog even genoten van de laatste uurtjes in Christchurch. Terug naar huis, alles gepakt en toen hebben de gastvrouw en Jojs mij weggebracht naar het vliegveld om 16.30u. Jojs ging weer terug en gaat morgen naar Tasmanië. Wat was het een fantastische reis met enorm veel hoogtepunten, onze conclusie de natuur in Nieuw Zeeland is ontzettend mooi, dat is de reden om naar NZ te gaan, eigenlijk bij elke bocht die je maakt is het nieuw en nog mooier. We zijn blij dat we dit een beetje met de blog volgers hebben kunnen delen, en vonden de reacties erg leuk. En hier zit ik nu op het vliegveld mijn laatste blog te schrijven. De mooiste uitspraak vond ik van Job: "oo Oma zit helemaal onder aan de aarde en wij boven" En zo voelde het ook even 4 weken op een ander plekje van de wereld!