14 febr. Christchurch

14 februari 2019 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

We waren vanmorgen redelijk op tijd wakker en afgesproken dat we om 9u zouden ontbijten. De gastvrouw wilde graag een uitgebreid ontbijt verzorgen , maar wij waren al heel blij met toast en ei. Ze is een alleenstaande moeder en heeft op dit moment haar chinese ouders op bezoek. Dit zorgde voor een hoop hilariteit vanochtend. De moeder is een vriendelijk contstant lachende vrouw die graag met ons op de foto wilde en Jojs vertelde hoe ze haar was op moest hangen, op haar chinees. We zijn door de gastvrouw met de auto om 10u halverwege de stad gebracht en daarna met de bus verder gegaan. We hebben als eerste het oude gedeelte van Christchurch bezocht, niet alleen de mooie bekende cathedraal was ingestort, ook de gebouwen daarom heen werden gerestaureerd. Nadat we een tijdje door de stad hadden gelopen, zijn we de botanische tuinen ingegaan. Het was hier vandaag 32 graden dus onder de bomen was het lekker koel. Daarna biertje wijntje op het terras gedronken en tapas gegeten in een leuk restaurantje naast de botanische tuin. Met de bus weer naar huis en waren we voor de eerste druppels net binnen. Het zette niet door de regenbui, maar er staat veel wind, morgen 10 graden koeler. Verder willen we nog even melden dat we vanochtend er achter zijn gekomen, dat we bijna 4100 km hebben gereden in 25 dagen! Een leuk weetje voor onze volgers.

1. Tinka:
    14 februari 2019
    Happy Valentine.❤💕💓
    Mooie afronding van jullie reis samen. En hartstikke bedankt voor alle prachtige indrukken❣
  2. Ali:
    14 februari 2019
    Aan alles komt een eind. Zelfs aan een droomvakantie!
    Jojs nog veel plezier aankomende weken.🌞
    Irene rustige terugreis.✈️
  3. Angeline:
    15 februari 2019
    Wat is het een mooie reis geweest !!!
    Kunnen jullie nog lang van nagenieten 😃
    Goeie reis Irene, uitkijken met oversteken he!!!