13 februari, inleveren camper Christchurch

13 februari 2019 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Jojs was vroeg opgestaan om de zon weer op te zien komen aan het strand. Helaas bewolking. We hebben de camper schoon gemaakt, nog even naar het strand en na een kopje koffie zijn we vertrokken richting Christchurch. Maar we hadden nog tijd genoeg vonden wij, dus zijn nog even afgeslagen naar Kaiapoi voor de pines beach. Even een stokbroodje brie en onze laatste melk aan het strand genuttigd en weer op weg. In Christchurch zijn we eerst naar onze Airbnb gegaan om onze spullen af te leveren zodat we daarna de camper weg konden brengen. Nadat we onze spullen bij een lieve chinese familie hadden afgeleverd, zijn we de camper gaan wegbrengen. Dit ging allemaal heel soepel. Daarna met de bus naar het centrum van Christcurch de eerste verkenning zodat we morgen op pad kunnen om de mooie stad te kunnen zien.

1. Meike:
    Whauw die walvis!!
    Geniet van de laatste dagen daar aan de andere kant van de wereld!
    Liefs
  2. Adriënne Van Bergen:
    13 februari 2019
    Wat heb ik genoten van al jullie belevenissen! En al die prachtige foto's. Dit is inderdaad een hele belevenis geweest die je nooit meer zult vergeten. Dank daarvoor. Goede reis terug Irene en Josj nog een fijne voortzetting van de reis.
  3. Marie:
    13 februari 2019
    Veel dank Irene voor de blog en de mooie foto’s.
    Ik wens jou een behouden thuisreis en Jojs een net zo plezierige voortzetting in Australie,
    Marie
  4. Anja:
    13 februari 2019
    Veel plezier in Christchurch en behouden terugreis!
  5. Ineke van Dam:
    13 februari 2019
    Geniet lekker die laatste dagen van je mooie reis!
    Ik zal je verhalen missen, maar ook goed om je weer te zien!
  6. Katja Brünott:
    14 februari 2019
    Das een mooi einde van jullie reis samen!!! Het is fijn dat jullie zoveel hebben gezien en gedaan!! Maar boven al heerlijk hebben genoten!!
    Ik wens Irene een goede reis naar huis en Jojs een fijne reis richting de Tasman!!!
    Geniet nog ff van jullie tijd samen!!!! XXK