12febr, back to the beach vanuit Hanmer Springs

12 februari 2019 - Leithfield, Nieuw-Zeeland

Vanwege de invasie van sandflies deze ochtend, snel het bos uit gegaan. We hebben de auto in het centrum geparkeerd en hebben toen de walkway the Conical hill gelopen. Via de woodlands ponds weer naar beneden gelopen. Icecoffee op het terrasje genomen, de warmte was aardig toegenomen. We hoorden van het thuisfront dat het noorden van Nieuw Zeeland in brand staat, wij hebben daar nog niets van vernomen. Om 12u zijn we richting Christchurch vertrokken en in Waikiri geluncht. Daarna zijn we nog 20km doorgereden en geëindigd op Leithfield beach camping. Ongeveer 40km boven Christchurch waar we morgen de camper moeten inleveren nu dus laatste nachtje in de camper!

1. Wim:
    12 februari 2019
    Mooie verhalen dames! Jammer dat het er bijna op zit, maar een schrale troost: hier is het droog en zonnig de komende dagen én er zijn geen sandflies!
    Behouden terugreis alvast!
  2. Sabine van Heest:
    12 februari 2019
    Goed dat jullie Nieuw Zeeland hebben aangedaan. Once in a life time...misschien. maar oh zo de moeite waard. Misschien nog een echte kiwi vogel spotten? Mooie reis, dames! Geniet nog van alle moois daar. Liefs, Anton en Sabine.
  3. Angeline:
    12 februari 2019
    Geniet nog van de laatste dagen!!!
    Goeie terugreis alvast ( ja, ik weet dat jullie nog steeds vakantie hebben😂)
  4. Irma:
    12 februari 2019
    Leuk om te lezen al jullie belevenissen. Ik hoor het graag nog een keer uitgebreider. Maar dat komt later wel. Nu nog even genieten van het mooie land.