maandag 21 jan. Taupo

21 januari 2019 - Rolleston, Nieuw-Zeeland

We zijn om 8u vertrokken want het was te koud voor een ochtend bad dus koffie op bed. Boodschappen gedaan in de shopping Mall en eindelijk lekker brood kunnen kopen. Nog even bij het Maori dorp langs om te genieten van hun traditionele dans. Daarna vertrokken naar Taupo via Huka falls en de Craters of the Moon. We hebben naar de Huka falls een uur gewandeld om dan geen watervallen te zien maar hotpools. De wandeling langs de rivier ging berg op en af maar was prachtig. Via een aantal onaantrekkelijke campings, zijn we uiteindelijk beland op Motutere Bay, halverwege Taupo en Turangi. Onze eerste maaltijd in de camper want het waait hard en we blij zijn met wifi en douches. Blij met wifi omdat we het blog weer kunnen bijwerken!

1. Adriënne Van Bergen:
    21 januari 2019
    Wat een belevenissen op een paar dagen! Heerlijk om met jullie mee te genieten!
  2. Marie:
    21 januari 2019
    Mooncraters and sulfur-lakes? Prachtige foto’s. Over de maan gesproken . . . Vannacht ben ik om 15:30, wekker gezet, opgestaan om slaapdronken de totale maansverduistering te zien. Was minder spectaculair dan ons was voorgespiegeld. Bij jullie niet te zien. Fijne voortzetting van de reis, Marie
  3. Ali:
    Klinkt goed hoor: "Even langs het Maori dorp!"😉
  4. Meike:
    21 januari 2019
    Super om jullie avonturen te lezen. En om die mooie plekken te zien, zo blauw, zo groen en zo stralend allemaal!
    Geniet, liefs van ons
  5. Sabine van Heest:
    21 januari 2019
    Zo herkenbaar, zo mooi!!! Wij reizen ijn gedachten met jullie mee. Lekker blijven genieten.
  6. Wim:
    Hallo meiden,
    Wat leuk om jullie in de zon zo ver weg te zien! Ze zeggen wel eens dat je je reis naar Nieuw Zeeland zo lang mogelijk moet uitstellen omdat alle andere landen daarna alleen maar kunnen tegenvallen. Benieuwd hoe jullie deze reis zullen ervaren.
    Voor ons apart omdat Nieuw Zeeland ook nog op ons lijstje staat en we niet weten hoe lang we dat nog 'kunnen of mogen' uitstellen.
    En extra apart omdat we jullie verhalen en foto's lezen en zien in 1 tot 2 meter sneeuw in Oostenrijk!
    Nog een hele mooie reis gewenst en we volgen jullie vanaf vandaag nauwgezet!
    Liefs Ineke en Wim